HTML

Ji'nan Orange Lodge

11 hónapom Ji'nanban

Friss topikok

Linkblog

"I must go and leave you, to climb the hills they are far above..."

2008.09.08. 09:59 orangeman

Most hétvégén az egyetem benevezett minket a 22. Taishan fesztivál keretében megrendezett Taishan mászóversenyre.

Szombaton indultunk el a koliból, busszal elvittek minket egy - szerintem - nagyon kényelmes hotelig, ott lepakoltunk majd megebédeltünk.

Az ebéd kissé bizarr volt, ugyanis a kínaiak néha nem úgy képzelik el a csirkeételeket, hogy csirkecombot vagy mellet kell belefőzni, hanem a csirke az azt jelenti, hogy hozzáfőzünk mindent, csontos-bőrös darabkákat vagy éppen a  fejet. Az európaiak nagy része fanyalgott, de nekem pl volt ami izlett.

Délután elvittek minket várost nézni, majd másnap irány a Taishan.


A verseny kb 9-kor kezdődött ennek megfelelően nyolcra már kihajtottak minket. Hogy miért, az rövidesen kiderült.

Egy sportpályán gyülekeztünk a verseny többi résztvevőjével. Amint felvonultunk az SNDU feliratú tábla alatt, rövidesen megjelentek a kínaiak fényképezni minket. Én tényleg úgy éreztem magam mint az állatkertben. (Kár, hogy nem tudok banánokkal zsonglőrködni.) Volt aki csak szimplán körbejárt minket, és több szögből lefényképezett, volt egy nagymama, aki utána  még az unokáját is elhozta, gondolván hadd lásson ő is néhány érdekes külföldit. Olyan is volt, aki beállította a lányát elénk, és úgy fényképezett. Nyilván ki akarja tenni otthon: "Lányom, külföldiekkel a háttérben." A bátrabbak odajöttek egy közös fényképre, vagy egy kicsit fitogtatni az "angoltudásukat". Miután mindenki - még a rendőrök is - befejezte, tényleg elindultunk.

Három utat lehetett választani, az első: végig gyalog; a második: gyalog és felvonóval; a harmadik: busszal és felvonóval. Elég az, hogy mire felértünk a felvonó aljáig, a ruhám teljesen át volt izzadva és teljesen ki voltam fáradva. Ja, és akik már befejezték, tehát az út nehezebb részét is gyalog megtették és már le is jöttek, vidáman fényképezkedtek az érmeikkel. :) De azért jó volt. Ügyes voltam, és majdnem a feléig felmásztam. (Wow)

Ma volt szintfelmérő, mindenkit össze-vissza beosztottak, én a 3 csoportba kerültem, de valószínűleg megcélzom a négyest, mert nagy itt a fejetlenség. Az nekem pont jó lesz. (Összesen 7 csoport van.)

Felkerült néhány fotó, aki akarja nézegetheti őket.

http://picasaweb.google.com/grandorange

Isten óvja a Királynőt!

 

Szólj hozzá!

Címkék: kaja suli túra kínaiak

A bejegyzés trackback címe:

https://jinanlodge.blog.hu/api/trackback/id/tr41653408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása