HTML

Ji'nan Orange Lodge

11 hónapom Ji'nanban

Friss topikok

Linkblog

"Uram, a te ítéletedet adjad a királynak..."

2008.12.09. 15:06 orangeman

Nyereményjáték következik.

Aki szorgalmasan olvassa a blogom, az tudhatja, hogy minden bejegyzésnek egy idézet a címe, ami általában valahogy kapcsolódik a bejegyzés témájához. Van, amikor csak lazán, de van amikor felismerhetően. Mai kérdés: Hogyan kapcsolódik a 72. zsoltár szövege a névnapomhoz?

Kezdjük a nyereménnyel: Aki először beküldi a helyes választ e-mailban, vagy beírja egy kommentbe, az egy csomag finom teát nyer, amit hazaérkezésem után fogok neki oddaadni. Sajnos ebben a játékban csak azok játszhatnak, akit személyesen ismerek (továbbá legislator), akik esetleg máshonnan tévedtek ide, ők majd máskor. A játékra az 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 592. § szabályai vonatkoznak, azzal, hogy a kiíró fenntartja a (3) bekezdésben leírt visszavonási jogot. A válasz határideje 2008. december 20.

És akkor névnap. Fura volt Kínában névnapozni, de örülök, mert sok üdvözlő üzenetet kaptam, a szüleim is felhívtak, és ma beszéltem a nagyszüleimmel is. Nagyon köszönöm nektek! Ami az itteni ünnepet illeti, áthívtam a két magyar lányt, meg a beloruszokat, úgyhogy öten ünnepeltünk. Vettem némi whiskey-t, sört meg chipset, és jól éreztük magunkat. Megleptem magamat névnapomra egy kínai nyelvű szerződési jog könnyvel, meg egy angol-kínai jogi szakszótáral. A lányoktól egy Feljegyzések a nyugati utazásról című könyvet kaptam. (Sajnos a pontos magyar címét nem tudom.)

Múlt előtti héten volt másodszor, hogy én tartottam alkalmat a Bibliakörön. Fura volt, mert magyarul is szokatlan alkalmat tartani, hát még angolul. De akik hallották, azt mondták, hogy jó volt. Vagy csak kevés az alkalomtartó, és szeretnék, hogy máskor is vállaljam.

Ma tévésztár lettem. Ebéd közben három kínai odajött hozzánk, hogy szeretnék hogyha elmennénk valami előadásra. Kiderült, hogy a kínai megasztár shandongi részlegének a felvétele volt, ahol énekesként - na jó nézőként - kellett szerepelnem. Megfigyelésem szerint a errefelé úgy működik az élet, hogy az ülőhelyeket reklámózók között osztják szét, ahová ők saját embereiket ültetik nagy táblákkal, és reklámpólókkal. Én is büszkén tapsoltam az "Ökörkör étterem" pólómban. De azért jó volt, mert ezek a pasik csak kínaiul beszéltek, és legalább lehetett gyakorolni. Egész sokat értettem. És persze nekik sem volt rossz üzlet, mert a kamera szerette a külföldieket. És csak a vacsoránkat fizették ki...

Holnap itteni idő szerint 12:30-tól leszünk a helyi tévében, 91 millió néző előtt, ti se hagyjátok ki!

(Örömmel jelentem, hogy a blogom helyesírása végre javulni fog. Nekem sincs olyan rossz helyesírásom, amilyennek látszik, csak lusta vagyok mégegyszer átolvasni postolás előtt. Norsi azt mondta, hogy lehet, hogy időnként belejavít. Örök hálám neki.)

Isten óvja a Királynőt!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jinanlodge.blog.hu/api/trackback/id/tr15813156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flotador · http://majdnembuszkevaros.blog.hu/ 2008.12.10. 17:13:54

Gratulálok a szereplésedhez, és sajnálom, hogy nem örvendeztetted meg Északot az énekhangoddal. Majd talán máskor.

Nyugati utazás avagy a majomkirály története, általában csak Nyugati utazás.

Idézet rövid i.

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2008.12.11. 08:12:23

Javítottam az idézetet.
Köszi Flotador.

eccola 2008.12.12. 18:48:59

Kedves Miklós!

Ezúttal szeretnék jelentkezni a játékra.

Szerény személyem csak egy megoldást tart elképzelhetőnek a feltett találóskérdésre, ami a következő:
Az Abigél című nagysikerű regényben és filmben (én inkább a filmből emlékszem erre, mert szerintem az állati jó :P) nagy megtiszteltetés éri az árkodi Matula Gimnázium tanulóit, miszerint a polgármester az ő istentiszteletükön ünnepli meg Horty kormányzó nevenapját. Az ünnepi istentisztelet azonban botrányba fullad, mert az énekmutató táblákat az árkodi ellenálló átrendezte az éjszaka folyamán, ezért a kiírtak szerint a hálaadó énekek helyett, a gimnazisták a 72. zsoltár ítéletet hirdető szavait énekelték, mely a következőképpen hangzik:
"Uram, a te ítéletedet adjad a királynak..."

Mellesleg megjegyezném, hogy nagyon jó a blogod, csak eddig lusta voltam regisztrálni:)

További nagy hajrá és utólag is boldog névnapot kívánok!

D.Márti

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2008.12.13. 04:37:48

Gratulálok Mártinak a jó megfejtéshez.
:)
süti beállítások módosítása